Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги помагайте... Висок разход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги помагайте... Висок разход

    Алфа 156 1.8 Т.С 144к.с с ГИ "Романо" Здравейте колеги Значи проблема ми е следния - твърде висок разход както на бензин така и на газ. Колата съм я засичал само на извън градско и цифрата която показа е 21/100 газ! Правих диагностика и проблема който излезе на яве е че колата не ще да загрее. Показва (- 33) градуса като на вън беше 37 (Петрич) и този каза че трябва да сменя датчик на температура. Поръчах, сменихме го и така температурата не мръдна, след това този почна да гадае и видях че просто няма смисъл да си губя времето при него. Отидох при друг който закачи колата на компютъра и пак показа ниска температура, но този път варираше от 37 до 39 градуса, а перката върти и охлажда, а температура в купето показва че е малко под 70. Казаха ми че термостата е заминал - смених го и него. След като свалихме стария (Бехр) се оказа че и той си е наред! Имал съм и изпускващ газ маркуч (сменихме го) След засичане колата отчете 15/100 извънградско като превключването е до 2000, 2200 оборота и скорост не по висока от 90, 100 км/ч. След смяната на термостата колата показва температура в купето малко под 90 градуса и след като и направихме за пореден път диагностика температурата варираше от 39 до 44 градуса

    ---------- Post added at 01:04 ---------- Previous post was at 00:48 ----------

    След намаляне налягането на газта до минимума и отново засичане колата показа 13/100 извън града със скорост до 90 км/ч и 11/100 бензин със скорост 70, 80 макс и на изключена предавка по надолнищата! А докато работи на място около колата мирише на газ или на бензин зависи на какво съм превключил. Питането ми е защо има несъвместимост между температурата от диагностиката и тази която отчита вътре в купето и защо колата все още не ще да качи оптималната си температура? А за разхода мисля че се дължи на това че колата е постоянно в ниски температури....
    Last edited by Torret0; d.m.y г., 01:13.

  • #2
    Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
    Алфа 156 1.8 Т.С 144к.с с ГИ "Романо" Здравейте колеги Значи проблема ми е следния - твърде висок разход както на бензин така и на газ. Колата съм я засичал само на извън градско и цифрата която показа е 21/100 газ! Правих диагностика и проблема който излезе на яве е че колата не ще да загрее. Показва (- 33) градуса като на вън беше 37 (Петрич) и този каза че трябва да сменя датчик на температура. Поръчах, сменихме го и така температурата не мръдна, след това този почна да гадае и видях че просто няма смисъл да си губя времето при него. Отидох при друг който закачи колата на компютъра и пак показа ниска температура, но този път варираше от 37 до 39 градуса, а перката върти и охлажда, а температура в купето показва че е малко под 70. Казаха ми че термостата е заминал - смених го и него. След като свалихме стария (Бехр) се оказа че и той си е наред! Имал съм и изпускващ газ маркуч (сменихме го) След засичане колата отчете 15/100 извънградско като превключването е до 2000, 2200 оборота и скорост не по висока от 90, 100 км/ч. След смяната на термостата колата показва температура в купето малко под 90 градуса и след като и направихме за пореден път диагностика температурата варираше от 39 до 44 градуса

    ---------- Post added at 01:04 ---------- Previous post was at 00:48 ----------

    След намаляне налягането на газта до минимума и отново засичане колата показа 13/100 извън града със скорост до 90 км/ч и 11/100 бензин със скорост 70, 80 макс и на изключена предавка по надолнищата! А докато работи на място около колата мирише на газ или на бензин зависи на какво съм превключил. Питането ми е защо има несъвместимост между температурата от диагностиката и тази която отчита вътре в купето и защо колата все още не ще да качи оптималната си температура? А за разхода мисля че се дължи на това че колата е постоянно в ниски температури....
    Термо двойката ли си сменил, която е на радиатора или си сменил датчика на температурата на мотора?
    Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
      Термо двойката ли си сменил, която е на радиатора или си сменил датчика на температурата на мотора?
      156 няма с датчик на радиатора ей шматко..............

      П.С.Колега според мен имаш проблем в инсталациатя на колата,но трябва да посетиш читав сервиз................
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        156 няма с датчик на радиатора ей шматко..............

        П.С.Колега според мен имаш проблем в инсталациатя на колата,но трябва да посетиш читав сервиз................
        Хахаха еми така е като си се отнесъл и си мислиш за 146. Извинявам се за объркването.
        Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

        Comment


        • #5
          Първо коя година ти е колата - можеш да имаяш два отделни датчика за температурата или един двоен. Тръгни от там. Ако запалиш на студено и радиаторът ти се згрява заедно с колата или загрее преди да си достигнал 82 градуса си за термостат - това е критерият, а не дали стигаш 90 градуса
          Ако една кола не работи добре на бензин, тя почти винаги не работи и на газ като хората
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Забелязал съм, че когато колата е само на контакт и е закачена на комп. независимо дали гледам с ФЕС или АлфаДиаг на температура на охладителната течност показва -33,4градуса, при стартиране на мотора показанията се оправят и с малки разминавания се приближават с тези който показжа на таблото.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
              Забелязал съм, че когато колата е само на контакт и е закачена на комп. независимо дали гледам с ФЕС или АлфаДиаг на температура на охладителната течност показва -33,4градуса, при стартиране на мотора показанията се оправят и с малки разминавания се приближават с тези който показжа на таблото.
              Това в този случай няма значение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                щом харчи това е добре .лошо е когато спре да харчи
                Alfa Romeo 146 1,4 ts 99

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ana19754 Покажи съобщение
                  щом харчи това е добре .лошо е когато спре да харчи
                  Това е валидно за 146 вече, но не и за 156. Човекът има проблем, не се бъзикай
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    как е съединитела да не преплъзва и от там да е по висок разхода. Но 1-2 литра максимум

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ilya75 Покажи съобщение
                      как е съединитела да не преплъзва и от там да е по висок разхода. Но 1-2 литра максимум
                      Съединителя си е ОК...

                      ---------- Post added at 03:03 ---------- Previous post was at 03:00 ----------

                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Първо коя година ти е колата - можеш да имаяш два отделни датчика за температурата или един двоен. Тръгни от там. Ако запалиш на студено и радиаторът ти се згрява заедно с колата или загрее преди да си достигнал 82 градуса си за термостат - това е критерият, а не дали стигаш 90 градуса
                      Ако една кола не работи добре на бензин, тя почти винаги не работи и на газ като хората
                      Колата е Януари 1999... Термостата го смених, но и стария си е бил читав...

                      ---------- Post added at 03:09 ---------- Previous post was at 03:03 ----------

                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      156 няма с датчик на радиатора ей шматко..............

                      П.С.Колега според мен имаш проблем в инсталациатя на колата,но трябва да посетиш читав сервиз................
                      Колега и аз мисля че има нещо грешка в инсталацията... Трябва да кача снимки за да видите, дали това нещо е нормално, защото ми казаха че 156 няма такъв датчик който стои на тръбите за радиатора, който включва перката (със 3 пина е) на 2 степени отваря. Когато изключа първата степен колата достига до 90, 95 градуса по датчика във купето и чак тогава започва да върти като побъркана тая перка. Казаха ми че този датчик бил от Голф 3 и си нямат за представа защо е слаган...

                      ---------- Post added at 03:10 ---------- Previous post was at 03:09 ----------

                      Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                      Термо двойката ли си сменил, която е на радиатора или си сменил датчика на температурата на мотора?
                      Датчик на температурата която седи на термостата... Каква е тази термо 2ка?

                      ---------- Post added at 03:21 ---------- Previous post was at 03:19 ----------

                      http://www.google.bg/imgres?q=%D0%B4...r:14,s:0,i:110


                      Това е датчика за перката , а снимка на това под капака ще кача утре

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
                        Съединителя си е ОК...

                        ---------- Post added at 03:03 ---------- Previous post was at 03:00 ----------



                        Колата е Януари 1999... Термостата го смених, но и стария си е бил читав...

                        ---------- Post added at 03:09 ---------- Previous post was at 03:03 ----------



                        Колега и аз мисля че има нещо грешка в инсталацията... Трябва да кача снимки за да видите, дали това нещо е нормално, защото ми казаха че 156 няма такъв датчик който стои на тръбите за радиатора, който включва перката (със 3 пина е) на 2 степени отваря. Когато изключа първата степен колата достига до 90, 95 градуса по датчика във купето и чак тогава започва да върти като побъркана тая перка. Казаха ми че този датчик бил от Голф 3 и си нямат за представа защо е слаган...

                        ---------- Post added at 03:10 ---------- Previous post was at 03:09 ----------



                        Датчик на температурата която седи на термостата... Каква е тази термо 2ка?

                        ---------- Post added at 03:21 ---------- Previous post was at 03:19 ----------

                        http://www.google.bg/imgres?q=%D0%B4...r:14,s:0,i:110


                        Това е датчика за перката , а снимка на това под капака ще кача утре
                        Taka,щом е сложен такъв датчик,най-вероятно ЕКУ-то е спряло да си управлява перките,случва се рядко но се случва,затова се слага датчик който да започне да управлява перките вместо ЕКУ-то.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Taka,щом е сложен такъв датчик,най-вероятно ЕКУ-то е спряло да си управлява перките,случва се рядко но се случва,затова се слага датчик който да започне да управлява перките вместо ЕКУ-то.
                          А дали наистина имаме проблем с ЕКУ-то или някой не се е справил с релето и плочката с резистор, както и с някоя жица или куплунг. Или датчикът на термостата в частта си за ЕКУ-то е заминал, не показва правилно температурата и затова не включва перките (щот ако показва 70гр. ЕКУ-то никога няма да ги включи) и някой пишман майстор е направил цялата тази галимация. А и при 70 гр. двигателят работи с леко обогатена смес
                          Last edited by NightRider; d.m.y г., 09:49.
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            А дали наистина имаме проблем с ЕКУ-то или някой не се е справил с релето и плочката с резистор, както и с някоя жица или куплунг. Или датчикът на термостата в частта си за ЕКУ-то е заминал, не показва правилно температурата и затова не включва перките (щот ако показва 70гр. ЕКУ-то никога няма да ги включи) и някой пишман майстор е направил цялата тази галимация. А и при 70 гр. двигателят работи с леко обогатена смес
                            Цецо тази кола ако ЕКУ-то загуби връзка или се прецака датчика включва директно перките авариино,защото незнае какво се случа............
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Цецо тази кола ако ЕКУ-то загуби връзка или се прецака датчика включва директно перките авариино,защото незнае какво се случа............
                              Да, ама тук му дава до 70 градуса. А при лош контакт все едно имаш съпротивление с по-висока стойност и от там - грешна температура. Затова не мисля, че ЕКУ-то е проблемно
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X